אימון אישי אונליין

אימון אישי אונלייין הוא אימון המועבר דרך הטלפון, סקייפ או צ'אט לפי בחירתכם והצורך שלכם. משך זמן האימון נע בין 20 דק ועד לשעה לפי החבילה שרכשתם. אימון אישי מועבר על ידי מאמן מנוסה ומתמקד בנתינת כלים המתאימים לכם ולתהליך שלכם ליצירת תוצאות טובות ואפקטיביות.

אימון אישי אונליין מתאים לכולם.  הרעיון שעומד מאוחרי אימון אישי אונליין הוא לאפשר לכם לקבל ייעוץ והדרכה מכל מקום בעולם, לא משנה אם אתם בחופשה או בעבודה. באימון אונליין יש לכם את האפשרות להמשיך בתהליך מבלי הצורך להיות נוכחים פיזית בפגישה ולכן יהיו פחות קשיים בהתמדה רציפה בתהליך. 

יש הרבה חברות אימון אישי, אנחנו החברה היחידה שמעבר לאימונים אישיים מלווה אותך גם מחוץ למפגשים בתמיכה על בסיס יום יומי. יש לך שאלה כלשהי אחרי השעור? תוך 24 שעות תקבל מענה.

ההבדל היחידי בין אימון פרונטלי לאימון אונליין הוא המיקום בו נעשה הפגישה. באימון פרונטלי הפגישה תתבצע במשרד ואילו באימון אונליין תוכלו לנהל את הפגישה מכל מקום שתרצו בזמן שנוח עבורכם. תוכלו לבחור לראות את המאמן דרך הסקייפ או רק לשמוע את קולו דרך הטלפון. כל האפשרויות קיימות על מנת שתוכלו להגיע למקסימום תוצאות לפי הצרכים שלכם. לפרטים על אימון פרונטלי לחץ כאן

חברת BeBetter לקחה על עצמה ליצור שינוי בעולם ההתפתחות האישית, אנחנו מעניקים בית ללקוחותינו בו יכלו למצוא מאמנים מנוסים עם ידע בתחומים שונים לפי הצורך שלכם. מאמנים מתחומי העולם העסקי, זוגי ואישי. כמו כן מומחים נוספים אשר יעזרו לכם בתהליך האישי כגון: דיאטן קליני, סקסולוגית, מטפלת זוגית מאמן כושר ועוד.. כך שלא תצטרכו עוד לעבור כמה חברות על מנת לקבל את התכנית המלאה לשינוי אמיתי ונכון, תוכלו לבחור את המאמן שמתאים לכם, לקבל ליווי ותמיכה צמודה ולדעת שאתם לא לבד בתהליך ותמיד יש למי לפנות.

אימון בסקייפ

אימון בטלפון

צ'אט

מסלולים בהתאמה אישית

לפרטים נופסים: